Köpvillkor gällande elektroniska utbildningar

I samband med köp av en elektronisk utbildning hos oss på Analysverkstan registreras en personlig utbildningsportal. Denna portal är nödvändig för att kunna genomföra en elektronisk utbildningen. I portalen samlas personuppgifter in enligt verksamhetens integritetspolicy. Det personliga kontot kommer att vara aktivt fram tills dess att du personligen ändrar uppgifterna i kontot eller att du meddelar oss om att kontot ska raderas.

Radering av kontot innebär att personuppgifterna raderas men även att utbildningsdata så som exempelvis kursbevis raderas.

Informationen vi delger på denna sida är en aktivitet för att uppfylla dataskyddsförordningen (GDPR).

Har du frågor gällande hanteringen av dina personuppgifter och inte känner att du hittar det du söker här på hemsidan, är du välkommen att kontakta oss.

Avbokningsvillkor gällande elektroniska utbildningar

Som privatperson har du 14 dagars ångerrätt (distansavtalslagen), vilket innebär att du får alla pengar tillbaka om du ångrar ditt köp inom denna tid. Ångerfristen börjar löpa den dag du ingick avtalet i samband med att du slutförde beställningen i Analysverkstan ABs webshop, eller från det att du mottagit orderbekräftelse från Analysverkstan AB. Elektronisk utbildning som påbörjats kan dock ej nyttja ångerrätten oavsett hur många dagar som passerat sedan beställningen gjordes. 

Ombokningsvillkor gällande elektroniska utbildningar

Om utbildningen inte har påbörjats kan ombokning eller avbokning ske enligt distansavtalslagen. Som privatperson betyder det att du kan boka om eller avboka utbildningen inom 14-dagar från det att du mottagit orderbekräftelse från Analysverkstan AB.

En påbörjad elektronisk utbildning bokas inte om.